Poistenie zodpovednosti za škodu až do 200 000 €

Upratovanie skladov

Či už máte záujem o pravidelné upratovanie skladových priestorov na dennej alebo týždennej báze, v Happy Cleaning sa postaráme o profesionálne vyčistenie vášho skladu vo flexibilnej dobe podľa vašich potrieb a požiadaviek. Počas každej návštevy dôkladne vyčistíme priestory aj vybavenie pre zamestnancov, vrátane políc, toaliet, oddychových miestností, kuchynky a jedální. Okrem toho na požiadanie ponúkame služby hĺbkového čistenia, ako sú čistenie odsávačov a potrubí, políc a stropov na vysokej úrovni, vonkajšie čistenie okien a profesionálne čistenie podláh. Podľa potreby môžete preplánovať, vynechať alebo rezervovať dodatočné upratanie skladu, čím získate úplnú kontrolu nad vykonávanými prácami.
Upratovanie skladov

Overení odborníci a profesionálny prístup
Overení odborníci a profesionálny prístup
Kvalita služieb podľa ISO 9001 a ISO 14001
Kvalita služieb podľa ISO 9001 a ISO 14001
7-dňová zákaznícka podpora
7-dňová zákaznícka podpora
Profi technikou a ekologické čistiace prostriedky
Profi technikou a ekologické čistiace prostriedky
Flexibilný harmonogram a osobný prístup ku klientom
Flexibilný harmonogram a osobný prístup ku klientom
Poistenie za škodu do výšky 200 000 €
Poistenie za škodu do výšky 200 000 €

Ako prebieha upratovanie skladov

Sklad
1
Utieranie prachu zo stien, z nábytku a regálov
2
Umývanie podláh
3
Čistenie povrchov a odstraňovanie škvŕn
4
Umývanie svietidiel, elektroinštalačných krabíc a radiátorov od prachu a nečistôt
5
Čistenie ventilačných systémov a vzduchotechniky
6
Umývanie okien a zrkadiel
7
Upratovanie chodby, kancelárie a schodiska
8
Dezinfekcia kúpeľne, toalety, šatne, sprchy a jedálenských priestorov
9
Vyprázdňovanie odpadkových košov a vynášanie odpadkov

Ako si objednať upratovaciu službu?

Poslanie žiadosti o službu
Poslanie žiadosti o službu
Zadajte objednávku aj s informáciami o priestore, ktorý si želáte upratať a my vám pripravíme odhadovanú cenovú ponuku za poskytnutú službu.
Ozveme sa vám
Ozveme sa vám
Náš tím vás bude kontaktovať, aby sme s vami prediskutovali vaše požiadavky a zodpovedali všetky vaše otázky.
Individuálne 5* upratovanie
Individuálne 5* upratovanie
Či už potrebujete jedného upratovača alebo tím upratovačov, upratovanie ráno alebo večer, poskytneme vám upratovacie služby, ktoré zodpovedajú vašim potrebám.

Flexibilná doba upratania

Náš tím je vždy pripravený vyhovieť vašim požiadavkám a harmonogramu prác, či už ide o upratovanie kancelárie. Upratujeme pred alebo po uzávierke a za príplatok môžeme ponúknuť doplnkové služby mimo pracovného času.

Druhy upratovania

Ranné
Ranné
Večerné
Večerné
Denné
Denné
Generálne
Generálne
Po renovácii
Po renovácii

Upratovanie skladov

SVyčistenie skladu je časovo náročné a dokáže človeka poriadne potrápiť, ak naň nie je zvyknutý. Objednajte si preto profesionálne upratovanie skladových priestorov a preorganizujte váš sklad bez toho, aby ste museli čo i len pohnúť prstom. Naši odborníci sa postarajú o to, aby vaše priestory a vybavenie opäť žiarili čistotou, a to všetko vo flexibilných časových úsekoch, ktoré si rezervujete.
Upratovanie skladov
REFERENCIE

Pridajte sa k našim spokojným klientom

Batoni
Dimako
DriverWork
GoEast
Hubert
Leo Appartment
rentail-cars
scorpion

Kontaktujte nás

Často kladené otázky

Čo je zahrnuté v tejto práce?
Upratovanie kancelárie zahŕňa použitie vysávača. Pomocou profesionálnych trysiek majstri svojho remesla ľahko odstránia prach aj na ťažko dostupných miestach. Sklenené plochy sú utierané, aby nezanechávali škvrny a fľaky od vody. Čistenie kancelárskych priestorov si vyžaduje použitie špeciálnych prostriedkov na preplachovanie soklových líšt, potrubí a radiátorov. Pracovníci vyberajú kompozície, ktoré sú vhodné na spracovanie podlahových krytín z rôznych materiálov.
Aké záruky poskytujete?
Garantujeme výsledok, ktorý bude predpísaný v zmluve. Všetky chyby naši pracovníci bezplatne opravia. 100% hmotná zodpovednosť. Ak pri upratovaní kancelárií naši účinkujúci niečo poškodia, vrátime všetko do predchádzajúceho stavu alebo uhradíme náklady na túto položku.
Aké sú termíny výberu pracovníkov?
Pracovník sa vyberie do 2-3 dní.
S kým sa riešia problémy, ktoré vzniknú pri práci?
Každému klientovi je pridelený manažér, ktorý sa bude venovať všetkým vzniknutým problémom.
Čo je súčasťou vybavenia a materiálov, ktoré poskytujete?
Inventár, vybavenie, profesionálne čistiace prostriedky, špongie, obrúsky.
Od čoho závisí cena čistenia?
Počtu metrov štvorcových. Čím väčšia plocha, tým vyššie náklady na služby upratovania kancelárií. Počtu položiek a vysokých nákladov na dokončovacie materiály. Zložitosti práce. Doplnkové práce. Sadzby sa zvyšujú, ak sú potrebné ďalšie služby, ako napríklad umývanie okien.
Objednať
Objednajte si upratovanie