Poistenie zodpovednosti za škodu až do 200 000 €

Upratovanie barov, kaviarní, reštaurácií

Čistota a poriadok vo vnútorných priestoroch sú to prvé, čo si zákazník kaviarne, reštaurácie alebo baru všimne, keď vstúpi do podniku. Doprajte preto svojim klientom čo možno najlepší zážitok a objednajte si upratovanie reštaurácií, kaviarní a barov od Happy Cleaning. Náš tím skúsených upratovačiek v Bratislave je pripravený vyhovieť vašim potrebám, či už máte záujem o denné, týždenné alebo častejšie upratovanie. Pri každej návšteve dôkladne vyčistíme prednú časť podniku aj priestory pre zamestnancov, čo zahŕňa utieranie stolov, stoličiek a barového priestoru, čistenie toaliet a upratanie skladovej miestnosti, kuchyne a miestnosti pre personál. Postaráme sa tiež o vyprázdnenie všetkých košov, vysávanie a umývanie podlahy a v prípade vonkajších priestorov, napríklad záhrady, tiež o zametanie. Okrem štandardných upratovacích služieb vieme zabezpečiť aj hĺbkové upratovanie, ako čistenie kobercov, čalúnenia a vonkajšie umývanie okien, či servisné služby
Upratovanie barov, kaviarní, reštaurácií

Overení odborníci a profesionálny prístup
Overení odborníci a profesionálny prístup
Kvalita služieb podľa ISO 9001 a ISO 14001
Kvalita služieb podľa ISO 9001 a ISO 14001
7-dňová zákaznícka podpora
7-dňová zákaznícka podpora
Profi technikou a ekologické čistiace prostriedky
Profi technikou a ekologické čistiace prostriedky
Flexibilný harmonogram a osobný prístup ku klientom
Flexibilný harmonogram a osobný prístup ku klientom
Poistenie za škodu do výšky 200 000 €
Poistenie za škodu do výšky 200 000 €

Ako prebieha upratovanie v bare, reštaurácii či kaviarni?

Reštaurácia
1
Umývanie vstupných dverí
2
Čistenie čalúneného nábytku
3
Umývanie umývačiek riadu a kotlov
4
Upratovanie kúpeľne a toalety
5
Umývanie haly (utieranie stolov, stoličiek)
6
Vynášanie odpadu a smetí

Ako si objednať upratovaciu službu?

Poslanie žiadosti o službu
Poslanie žiadosti o službu
Zadajte objednávku aj s informáciami o priestore, ktorý si želáte upratať a my vám pripravíme odhadovanú cenovú ponuku za poskytnutú službu.
Ozveme sa vám
Ozveme sa vám
Náš tím vás bude kontaktovať, aby sme s vami prediskutovali vaše požiadavky a zodpovedali všetky vaše otázky.
Individuálne 5* upratovanie
Individuálne 5* upratovanie
Či už potrebujete jedného upratovača alebo tím upratovačov, upratovanie ráno alebo večer, poskytneme vám upratovacie služby, ktoré zodpovedajú vašim potrebám.

Flexibilná doba upratania

Náš tím je vždy pripravený vyhovieť vašim požiadavkám a harmonogramu prác, či už ide o upratovanie kancelárie. Upratujeme pred alebo po uzávierke a za príplatok môžeme ponúknuť doplnkové služby mimo pracovného času.

Druhy upratovania

Ranné
Ranné
Večerné
Večerné
Denné
Denné
Generálne
Generálne
Po renovácii
Po renovácii

Upratovanie barov, kaviarní, reštaurácií

Ste vlastníkom alebo prevádzkovateľom podniku a máte záujem o profesionálne upratovanie reštaurácií, kaviarní a barov? V Happy Cleaning sa o všetko postaráme za vás a vaše priestory dôkladne vyčistíme od nečistôt, mastnoty i prachu. Spravte na vašich zákazníkov dobrý dojem a objednajte si našu službu upratovanie kaviarne, baru alebo reštaurácie rýchlo a jednoducho.
Upratovanie barov, kaviarní, reštaurácií
REFERENCIE

Pridajte sa k našim spokojným klientom

Batoni
Dimako
DriverWork
GoEast
Hubert
Leo Appartment
rentail-cars
scorpion

Kontaktujte nás

Často kladené otázky

Čo je zahrnuté v tejto práce?
Upratovanie kancelárie zahŕňa použitie vysávača. Pomocou profesionálnych trysiek majstri svojho remesla ľahko odstránia prach aj na ťažko dostupných miestach. Sklenené plochy sú utierané, aby nezanechávali škvrny a fľaky od vody. Čistenie kancelárskych priestorov si vyžaduje použitie špeciálnych prostriedkov na preplachovanie soklových líšt, potrubí a radiátorov. Pracovníci vyberajú kompozície, ktoré sú vhodné na spracovanie podlahových krytín z rôznych materiálov.
Aké záruky poskytujete?
Garantujeme výsledok, ktorý bude predpísaný v zmluve. Všetky chyby naši pracovníci bezplatne opravia. 100% hmotná zodpovednosť. Ak pri upratovaní kancelárií naši účinkujúci niečo poškodia, vrátime všetko do predchádzajúceho stavu alebo uhradíme náklady na túto položku.
Aké sú termíny výberu pracovníkov?
Pracovník sa vyberie do 2-3 dní.
S kým sa riešia problémy, ktoré vzniknú pri práci?
Každému klientovi je pridelený manažér, ktorý sa bude venovať všetkým vzniknutým problémom.
Čo je súčasťou vybavenia a materiálov, ktoré poskytujete?
Inventár, vybavenie, profesionálne čistiace prostriedky, špongie, obrúsky.
Od čoho závisí cena čistenia?
Počtu metrov štvorcových. Čím väčšia plocha, tým vyššie náklady na služby upratovania kancelárií. Počtu položiek a vysokých nákladov na dokončovacie materiály. Zložitosti práce. Doplnkové práce. Sadzby sa zvyšujú, ak sú potrebné ďalšie služby, ako napríklad umývanie okien.
Objednať
Objednajte si upratovanie