Poistenie zodpovednosti za škodu až do 200 000 €
Upratovanie bytových domov a vchodov
Nepozdáva sa vám cena za upratovanie vchodov, no taktiež nemáte čas na ich čistenie? U nás sa môžete spoľahnúť na 100 % profesionalitu a transparentné, cenovo výhodné upratovacie služby s možnosťou flexibilnej doby upratania. Poskytujeme upratovanie bytových domov a vchodov bytoviek, vďaka ktorému budú vaše spoločné priestory v perfektnom stave.
Overení odborníci a profesionálny prístup
Kvalita služieb podľa ISO 9001 a ISO 14001
7-dňová zákaznícka podpora
Profi technikou a ekologické čistiace prostriedky
Flexibilný harmonogram a osobný prístup ku klientom
Poistenie za škodu do výšky 200 000 €
Ako prebieha upratovanie bytových domov a vchodov?
1
Čistenie všetkých dostupných povrchov.
2
Vysávanie podláh vrátane schodov a výťahov.
3
Umývanie tvrdých podláh.
4
Upratanie okolia poštových schránok, prípadne aj recepcie.
5
Čistenie vchodu a odkladacieho priestoru pri koši.
Ako si objednať upratovaciu službu?
Poslanie žiadosti o službu
Zadajte objednávku aj s informáciami o priestore, ktorý si želáte upratať a my vám pripravíme odhadovanú cenovú ponuku za poskytnutú službu.
Ozveme sa vám
Náš tím vás bude kontaktovať, aby sme s vami prediskutovali vaše požiadavky a zodpovedali všetky vaše otázky.
Individuálne 5* upratovanie
Či už potrebujete jedného upratovača alebo tím upratovačov, upratovanie ráno alebo večer, poskytneme vám upratovacie služby, ktoré zodpovedajú vašim potrebám.
Flexibilná doba upratania
Náš tím je vždy pripravený vyhovieť vašim požiadavkám a harmonogramu prác, či už ide o upratovanie kancelárie. Upratujeme pred alebo po uzávierke a za príplatok môžeme ponúknuť doplnkové služby mimo pracovného času.
Nepozdáva sa vám cena za upratovanie vchodov, no taktiež nemáte čas na ich čistenie?
U nás sa môžete spoľahnúť na 100 % profesionalitu a transparentné, cenovo výhodné upratovacie služby s možnosťou flexibilnej doby upratania. Poskytujeme upratovanie bytových domov a vchodov bytoviek, vďaka ktorému budú vaše spoločné priestory v perfektnom stave.
REFERENCIE
Pridajte sa k našim spokojným klientom
Kontaktujte nás
Často kladené otázky
Čo je zahrnuté v tejto práce?
Upratovanie kancelárie zahŕňa použitie vysávača. Pomocou profesionálnych trysiek majstri svojho remesla ľahko odstránia prach aj na ťažko dostupných miestach.
Sklenené plochy sú utierané, aby nezanechávali škvrny a fľaky od vody.
Čistenie kancelárskych priestorov si vyžaduje použitie špeciálnych prostriedkov na preplachovanie soklových líšt, potrubí a radiátorov. Pracovníci vyberajú kompozície, ktoré sú vhodné na spracovanie podlahových krytín z rôznych materiálov.
Aké záruky poskytujete?
Garantujeme výsledok, ktorý bude predpísaný v zmluve. Všetky chyby naši pracovníci bezplatne opravia.
100% hmotná zodpovednosť. Ak pri upratovaní kancelárií naši účinkujúci niečo poškodia, vrátime všetko do predchádzajúceho stavu alebo uhradíme náklady na túto položku.
Aké sú termíny výberu pracovníkov?
Pracovník sa vyberie do 2-3 dní.
S kým sa riešia problémy, ktoré vzniknú pri práci?
Každému klientovi je pridelený manažér, ktorý sa bude venovať všetkým vzniknutým problémom.
Čo je súčasťou vybavenia a materiálov, ktoré poskytujete?
Počtu metrov štvorcových. Čím väčšia plocha, tým vyššie náklady na služby upratovania kancelárií.
Počtu položiek a vysokých nákladov na dokončovacie materiály.
Zložitosti práce.
Doplnkové práce. Sadzby sa zvyšujú, ak sú potrebné ďalšie služby, ako napríklad umývanie okien.